Nisa04 şuan 35+3üm ve geceden beri hastanedeyim. Bebeğimde de bende de sancı vardı, 2cm sçılmam vsr ve ebe bebek çok aşağıya inmiş muayene ederken kafasını hissettim dedi. Sabaha kadar serumlar fitiller haplar aldım samcılar dursun diye. Şükürler olsun sancılarımız durdu ikimizinde ama çatı ağrım geçmedi. Bebek çok aşağıda ve ciddi şekilde hissediyorum bacaklarımı kapatamıyorum yrüyemiyorum aşağıdaki yükten dolayı. Ağşayarak okudum hikayenizi, sabaha kadar gözüme uyku girmedi küvöze girer mi korkusundan. Hikayeniz çok iyi geldi, teşekkür ederim inşallah bende bbeeğimde sağ salim atlatırız bu günü 🤲