deniz2019 Benim plesenta hiç aşağı inmemisti çünkü onu özellikle sorduk doktora sadece kese etrefinda kanama kesesi var keseler mecburen patlayacak patlayınca bebeğn kesesini de sürükleyebilir demişti. Benim kanamam 2 gün boyunca ama aşırı bi şekilde olmuştu. Hasta bezleri var ya onlar bile yetismiyordu. Bence yukarı çıkar dert etme. Plesenta asagidaysa da yatarken falan ayağının altına yastık koy bir şey olmaz Allahın izniyle bolca dua edelim sağlıkla gelsinler