esra3728 Sağolun hepimiz sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağımıza alırız inşallah 🙏 Ben hamileliğimin başından beri hergün havuç ,muz ,peynir, ceviz ,badem, fındık, ev yoğurdu hiç eksik etmedim. Son zamanlarda roka ve yeşillik çok yiyorum kahvaltıda ve süt içiyorum(mide yanmasından dolayı). Şuan 37+2 deyim ama inan önceden 3 haftada aldığı kiloyu son gittiğimde 1 haftada almıştı. Son zamanlar daha çok alıyormuş. Ama doktorum doğumda 200 gr falan oynayabilir dedi.