Doğuma 2 hafta var hala isme karar vermiş değiliz hanımlar sizce hangisi daha hoş 🧡
minnoskiz- tek başına gökçe ismi çok güzel gökçe çiçek çok uyumlu olmamış canım
white_flower canım teşekkür ederim