kelebekucusu Bircanyavuz aynı gun test yapmıştık hatırlıyorum benimki de silikti siz hâlâ kan testi vermediniz mi
ilkMucizem__ Bircanyavuz benim de 1 gün varken yaptığım test böyleydi şu an 9 haftalık olduk bile. İnşallah sizin de vardır 🙂
Gtrkmen Bircanyavuz ilkini adetime 1 gün vardı kimyasal oldu 4 gün vardı biraz daha koyusuydu Hayırlı olsun inşallah sağlıkla geçer 🙏🏼
Bircanyavuz kelebekucusu hayır vermedim ya catliycam meraktan sizin sonucunuz ne çıktı kan verdinizmi
kelebekucusu Bircanyavuz evet verdim canım 2 Şubat 42,92 çıktı 4 Şubat 147,26 çıktı birkaç gün sonra tekrar vereceğim normal beklenen adet tarihim 6 Şubat
Bircanyavuz kelebekucusu ben adet düzensiz olduğu için geç döllenme olabilir mis ben 2 gubatta olmam gerekiyordu bu testi adet günümde yapmıştım 4 gün gecikti sabah 5 olcak onun için beklemiştim inşallah sağlıklı olur Allah kucağına almayı nasip etsin kuzum 💜☺️
Bircanyavuz kelebekucusu ben adet düzensiz olduğu için geç döllenme olabilir mis ben 2 gubatta olmam gerekiyordu bu testi adet günümde yapmıştım 4 gün gecikti sabah 5 olcak onun için beklemiştim inşallah sağlıklı olur Allah kucağına almayı nasip etsin kuzum 💜☺️