Kubrasengul12 18+4 hala tam hissedemiyorum pıt pıt oldu 2 hafta önce okadar siz kaçıncı haftada hissettiniz
piiremsesinannesiii Kubrasengul12 valla canım 27 deyim hala net bi şekilde hissedemiyorum ben bi gün hissediyorum bi kaç kez diğer gün tık yok doktorum daha bir kilo olsun o zaman net hissedersin dedi
tugcee0 Kubrasengul12 benimde öyleydi canım 16+3 de ilk hissettim sonrasında çok az seyrek ama şimdi 24. Haftayım durmak bilmiyor ilk gebelikse normalmiş ☺️
Meloo35 Kubrasengul12 bende 17+4üm 4,5 gündür seğirme tarzında hissediyorum çok ilginç geliyor hatta baya baya hissediyorum hareketli resmen