Emeli kesi öncesi iğne yapılıyor zerre hissetmiyorsun canım doğum sonu tekrar bir iğne yapılıyor dikiş için ondada zerre ağrı hissi olmuyor emin olabilirsin buna hiçbir doktor etini uyusturmadan makası vurmaz, bide ben 2 kez normal doğurdum 2side devlette oldu dikiştir kesidir zerre hissetmedim 2sindede dikisimi ebeyle sohbet ederken dikti hatta estetik dikiş oldu, uyustururken yapılan iğne bile açtırmıyor ztn canımda tatlidir ona göre düşün işte korkma