Asla korkutmak için yazmıyorum bende ssvd isteyenlerdenim geçen gün doktorumla görüştüm. Eğer ki ben 4-5çocuk daha yapmak istiyorum diyosan yakın izleme alıp normal doğum deneriz ama bana 1-2 yeterli diyosan o riske asla girmemeni tavsiye ederim dedi. O kadar hızlı iç kanama oluyor ki şurdan şuraya gidene kadar hasta krize girdi yanımızda dedi. Rahim normal zamanda dikişli sağlam ama karın büyüdükçe hamur gibi o dikişlerin olduğu yerde inanılmaz incelme oluyor özellikle son aylarda kıl gibi oluyo ve bu da normal doğum sırasında çok zorluyor bizi bebeği zaten kurtaramayız o saatten sonra ama senin sağlığın daha önemli bizim için dedi. Bi doktor arkadaşıda ssvd yapmaya çalışırken açılma olmuş çocuk oksijensiz kalmış engelli olmuş. Çok güzel doğum yapanlar var ssvd bende çok isterim 4buçuk yaşında çocuğum. Bilginiz varmı deyince yazmak istedim. Olumsuz yazdım hep ama doktorlardan olumsuz şeyler duyduğum için. Başınıza kötü bişey gelsin istemem hakkınızı helal edin. Bunlarında varlığından haberdar olun diye yazayım dedim 🤷♀️