Hasretkurt 39+3 ikinci sezeryan olmam lazimken doktor ihmali ilgisizligi yuzunden 39+0da baska doktora gectim cuma gunu sezeryan islemlerini hallettik anestezi vs simdi sabah doktorla görüşeceğiz ilk defa aksi gibi ameliyat haneler dolu carsamba sabaha olur dediler ama benim kasilma ve sancilarim oluyor yarin hava sartlari da zorlu burdan 40 dk gidis simdi bu şartlarda daha da uzun olur insaallah yarin meterolojinin dedigi degil Duamin gucu devreye girer..bu hafta ishal oldum kucuk tuvaletim de 15 dk yarim saatte bir geliyor yarin her sey netlesir ac gidecegim her ihtimale karsi