Bebegimizolsun Duygu77y bende ilk baştan Molfix aldım 2 paket bakalım zaman ne gösterir pişik falan yapmazsa değiştirmeyi düşünmüyorum
babymomy12 Duygu77y ben ebebek markasını aldım baby me çevremde çoğu kişi kullanıyor ve çok talep görüyor stok yetiştiremiyoruz demişti çalışanlar bakalım 1 paket aldım eğer pişik yapmazsa devam ederim yaparsa sleepy denerim doğumdan sonra göreceğiz 😊
iremcannn1907 Duygu77y 1 yaşa kadar Prima kullandım ama malum aşırı uçtu fiyatlar. E bebeğin baby me bezini denedim ve muhteşem bikaç aydır onu kullanıyorum hiç sıkıntı yaşamadım fiyatta aşırı uygun
Lavantakokusu64 Duygu77y ilk evladımda 6 sene önce bimin Jenny&Will bezini kullanmıştım. Simdi evladimda Baby Turco aldım bu bezle basliycam inşallah memnun kalırım
Tubagultkn Şu an molfixti primaydi almak maalesef lüks oldu ben oğluma doğduğundan beri BİM’in bezini kullanıyorum ve çokta memnunum asla pişik yapmadi ve fiyatı da uygun
Cansr Tubagultkn Jenny willy mi kullanıyorsunuz bende onu kullanıyorum kızıma cidden fiyatında uygun ve memnunumda
Amine95 Duygu77y sleepy natural ve molfix pure&soft kullandım. İkisi de pişik yaptı. Su sn prima premium care kullanıyorum. Çok memnunum
Mervegvn123 Duygu77y bız 2 paket baby me 2 paket sleppy aldık denemek için hepsı 1 numara yeter dıye düşünüyorum ikisinide denemiş olacağız