mine3444 instada bir doktor yatış pozisyonuyla alakalı şey demişti haftası büyük olanlar içindi tabi ama anne adayı sola yatınca çok hareketli rahatsız mı oluyor diye soruyordu videoda doktorda hayır tam tersi rahat ettiği için içeride partiliyor demişti ben 35+4 haftalık hamileyim bende sağa yattığımda daha çok hareketli oluyor bugüne kadar çok şükür bebeğimde bi sıkıntı yaşamadım sola yatınca kalp çarpıntısı oluyor bende ben rahat edemiyorum ben sağımda rahatım bebekde rahat zaten rahatsız olsa eminim daha farklı tepki verir diye düşünüyorum