Kızlar doğum yapan annelerin fikirlerini almak istiyorum. Allah nasip ederse nisan ayında doğumum olacak randevuyu bu iki hastane arasında hangisin de bulursam ona gidiyorum. Çam sakura hijyenik açısından tercih ettiğim hastane ama burada okuduğum yorumlardan yola çıkarak doğum esnasında ebeler ve doktorlar kötü davranıyormuş Buda benim gözümü korkuttu açıkçası kanuni sultan hastanesine de gidiyorum oradaki doktorlardan memnunum ama doğum esnasın da nasıl davranıyorlar bilmiyroum. Kısacası hangi hastaneyi önerirsiniz tecrübelerinizi alabilir miyim 🌸