Yazz12 39+1 ama hicbir belirti gelen giden yok şunu yaptım dogum başladı dediğiniz seyler varmi belirti olmadığı halde
Yuliaece Yazz12 Cinsel ilişki sık sık 🙏☺️ eğer doktor sakınca gostermediyse cinsel ilişkiye izin verdiyse sık sık cinsel ilişki uyarılma doğumu hızlandırıyor 🙏
Zelisizmm Yazz12 bel ve kasıkta ağrılar oluyor ama yalancı sancılarmış su veya kanama yok şimdilik 2 gün önce kontrole gittik açılma yoktu
Rumeyysaaanur Yazz12 dün kahverengi sümüksü bir akıntım oldu sonrasında şeffaf renkte devam etti herhangi bir sancım yok belimde hafif bir ağrı var midem aşırı bulanıyor kusup duruyorum sabah gidicem muayeneye
Ebrarkubra 40 haftaya kadar problem yok normal doğumda 40 hafta dolana kadar beklenir merak etmeyin henüz zamanı vardır.
Zelisizmm Ebrarkubra sezaryeni kabul etsem bugün alcaktı doktorumuz normali beklediğimiz için 41. Haftayı bulabileceğini söyledi.
Ebrarkubra Zelisizmm sezeryanda 38 de alıyorlar hemen ama normal doğum her zaman iyidir. Rabbım sağlıkla kucağınıza qlmayi nasip etsin insaallah
Zelisizmm Ebrarkubra amin inşallah 39. Haftya girdiğimiz gün almak istedi ama suyu gelişimi iyi olunca kabul etmedim bekliyoruz 39+3 olduk çok şükür