Merhabalar. Ben ilk doğumunda aşırı kilo almış ve sonrasında sıkı bir spor ve diyetle tam 35 kg vermiş ve şu an 13+3 haftalık hamiş biriyim. 😊
Bu hamileliğimde ilkindeki hataya düşmeyip beslenmeme ve sporuma dikkat ediyorum. İlk başlarda Elçin Demirel in hamile yürüyüşlerini yaptım. Fakat bünyem ağır sporlara alışkın olduğu için vücudum özellikle bacak kalça bölgem hemen salmaya başladı. Doktorum kalp atışını yükselmeyecek sporlar yapabileceğimi söyledi. En temiz Leslie geliyor bana. Hem yormuyor hemde gerçekten güzel çalıştırıyor vücudu. 30 dk hafif tempo Leslie yapıp sonra elçin demirelin hamile pilatesi yapıyorum. Bana gerçekten iyi geldi.
Merak ediyorum hamileliği boyunca Leslie yapan var mı? Ya da önerdiğiniz başka bir egzersiz? 😇