ilayda_8 bende 35+4. Doktor iki hafta sonra gel dedi. 37de gideceğim. İlk gebelik ve tamamen cahil hissediyorum.
Normal mi olacak sezeryan mı belli değil ama ne yapmak gerekiyor normal için mesela? Hayır yaptıklarımız doğumu tetikler diye de çekiniyor bir yanım. Ama sanki bir şeylerde yapmak lazım.