Dmttthemum Babyykmz aksine benim hayatımdaki ayşeler de hem eli maşalı hem akıllı hem çok şanslı ben de Ayşe koyacaktım sonra çok fazla olduğu için vazgeçtim
Ayseas1 Babyykmz çok haklısınız kendimden biliyorum babaannemin ismini vermişler bana da babannem gibi gerçekten zor bir hayatım var bende kimseye tavsiye etmiyorum
artikbiranneyim kızlar ayşeler cok cefakar oluyor ya hep bi mücadele içindeler bence 😄 biz Melis düşünüyoruz şimdilik bakalım değişmezse 🥰