Eliserra05 Nagihannn789 bende çok kararsızdım. Serra ismine karar verdim.isim çok önemli anlamını taşıyor.ona göre koymalıyız. Serra ’nin anlamı bolluk bereket huzur.:)
SaHil_Hayat Nagihannn789 bizde çok zor karar verdik veremedik aslında 🙄😂 ben NİLDA istiyorum eşim DURU istiyor bakalım bu savaşı kim kazanacak 😂😂
annesininkuzusuu_ Nagihannn789 ilk kızımın adı Zeynep . Şuan daha cinsiyet öğrenemedik. Ama kız olursa İnci koymak isterim
Yaprak_erdu Nagihannn789 benim de ilk Kızımın ismi Ebrar Nur ikinciye hamileyim İkra Sare düşünüyorum Aslında aklımda Ayşe Hüma da var bakalım
Babyykmz Yaprak_erdu ayşe koymanızı asla tavsiye etmem yine siz bilirsiniz ama nerede bir ayşe tanısam başta annem olmak üzere o kadar şanssız ki hayat mücadeleleri çok çetin oluyor. Annemin bana tembihlediği tek seydir asla cocuguna benim ismimi koyma der.