Selam kızlar kimler 37 . Haftaya girmiş bulunmakta ☺️ son durumlarınız nasıl? Normal bekleyenler tahmini ne zaman sezeryan olcaklar gün alındı mı ?
Benim ikinci sezeryan salı günü randevum var ama İstanbul kar kış kıyamet gidebilcekmiyim bilmiyorum Bağcılar da yaşıyorum başakşehir cam ve sakuraya gidiyorum ☺️ ee sıra sizde sohbet edelim ezucuuuk 😍😍😍