minnakbebem
Benim tavsiyem Montessori yataklar. Biz beşiğimizi hiç kullanmadık diyebilirim
Genel olarak hamaktaydı bebeğim, beşiği az kullandık daha sonra ayağa kalkmayı öğrendi ve beşikten düştü. Beşiğin üst kısmını Montessori şeklinde yere kattık ama ufak gelmeye başladı sürekli dönüp durduğu için kafasını vurup duruyordu. Sadece istediği şekilde girip çıkıyordu, emmek istediğinde yatağına gidip gel diyordu bana.
Hem ileriye dönük bir ürün olur hem kullanışlı tabi ki yine sizin tercihiniz daha önemli