Slnbhs Merhabalar 28 haftalık ikizlere gebeyim Kızlar çok hareket var karnımda her yeri atıyor bir de karnımın alt bölgesindeki çocuğum hareket edince biraz daha sert hissediyorum yani bazen böyle hareket ederken acıyor gibi geliyor ama çok sık değil korkuyorum erken Doğum tehlikesi falan olur mu diye? Rahim agzım 40-45 mm arası Sancılarımda genelde 20-30-35 arası gidiyor
Deletedmom434 Slnbhs Rahim ağzı uzunluğunuz olması gereken boyutta kısalma yok,sancılarda 40’tan sonra düzenli olduğunda sancı olarak kabul ediliyor
Minikpanda Slnbhs kiz bizimkisi bitane ortalin anasini satiyor iki kişi olsalar çikip bi arada kafasini etrafa bakip geri girer herhalde :))) hiç bi sıkınti olmaz korkma normal sigamiyorlardir ikisi didişiyordur onlar rahat birak
Slnbhs Deletedmom434 benim iki gün önce 20-30-35 arası değişti doktor hafif sancın var deyip serum taktırdı sonra 30-40 arası oldu düzelmiş dedi gönderdi
Deletedmom434 Slnbhs öncelikle hemşireyim sonrasında ise eğer düzenliyse dediğin sancılar serum takabilir bende düzenli 40-66-88 sancılarla tam 3 gün yattım + ciğer geliştiriciler vs de vuruldu
Deletedmom434 Slnbhs ve tabi sizin haftanızda erken bu yüzden bunları dikkate almış olabilir ben erken doğum riskinden ve sancılardan yattığımda 31+4 tüm
Slnbhs Deletedmom434 sizinki baya yüksekmiş benim öyle değildi ama doktor yine de taktı serumu şimdi de böyle çok hareketliler ikisi de bir de karın altındaki biraz daha hareketli yani baya baya vurduğunu hissediyorum hatta kimi zaman acıtıyor ama öyle bel agrım falan YÖK çok şükür
Zeynepali Kizlar bende bgn 30 haftalik oldum karnimda ince ince agrilar olusuyor bu normal midir sizce
Slnbhs Minikpanda valla inşallah ondandır bazen böyle sanki dışarı çıkacak gibi görsen karnımın her yeri oynuyor
Minikpanda Slnbhs normaldir herhalde iki kisi olunca ayri telden çalacaklar eller biyeree ayaklar biyere oynayacak