Zln2152 unlusura içerden tekme gibi ama elimi koyunca da çok hafif şekilde hissediyorum çok güçlü bir tekme yok 😀
unlusura Zln2152 olsun ya ona da şükür 😄 ben sırf hareketi hissedeyim diye kaç gündür çikolata yemekten şeker komasına giricem 😀
Zln2152 unlusura ahahah aynı ben 😀 benim bebiş geceleri ayaklanıyor herhalde 😂 ne zaman sırt üstü uzansam tepki veriyor ama bugün düne rağmen daha az hareket etti normal herhalde düzensiz oluyormuş bu dönemde hareketleri 🫠
unlusura Zln2152 aynen canım her gün her dakika olmuyor maalesef ama olsun sağlıklı olsunlar ve bize ara ara hissettirsinler yeter 🥰