AysEsila Merhaba bayanlar bugün 35+5 olduk 3 gün önce doktor a gittim hersey çok iyi dedi haftaya kontrol a gel dedi Hergün oynayan kızım bugün oynamadı diyebilirim normal mi acaba ? Arada karnım da sertlik oluyor ama oynamadı telaşlandım açıkçası
Tiiffany AysEsila hiç mi oynamadı ? Tatlı seyler yiyip uzandınız mı? Nerde duruyorsa bebek elinizle biraz baskı uygulayın rahatsız edin bakalım yer değişicek mi? Belkide uyuyordur
[silindi] AysEsila sol tarafınıza uzanın. Çok yorulduysanız yada ayakta kaldıysanızda oluyor bazen. Uzanıncada hareket etmiyorsa doktorunuzla iletişime geçin bence
Nerosss AysEsila nar varsa onu yoksa çikolata yeyin karnınızın üstüne elinizi koyup sarsın hafifçe sallamış gibi yapın sonra hareketlerini gözlemleyin
minik_koala_ve_annesi AysEsila bebekler anne karninda cok uzun saatlerce uyuyor cok yorulduysaniz ondan olabilir uzanin dinlenin ayaklarinizi hafif yukari kaldirin
Svrisnm AysEsila normalden daha az yada hiç oynamadıysa doktora gitmenizde fayda var. Benim doktorum öyle demişti. Bebek hareketlerinde normale göre azalma vs olursa hemen gel dedi 😳