Zdgn bende 68 le hamile kalmıştım. Ortalama 7-8 kilo ile bitirdim. Hep aktiftim. Sürekli hareket halindeydim. Günlük yürüyüş yaptım. Paketli gıdalardan uzak durdum. Ekmek normalde de yemiyordum kestim yine yemedim. Canım çektikçe tabi abur cubur va tükettim yine ama dozunda. 8 den sınra bişey yemedim mesela. Çok acıkırsam eğer kuruyemiş, meyve ya da bir kase yoğurt falan yiyordum.