Aecer senoski valla ben de yaptırıyorum. Çevremde de yaptırıp sağlıklı doğum yapan arkadaşlarım oldu. Yani normalde de aşırı sağlıklı olmadığını biliyoruz ama bebeğe zarar verecek bir şey olduğunu da düşünmüyorum