Kızlar merhaba 13 subat pazartesi dogumum olacak. 37+1 de oluyoruz o gün. Plesentada kanlanma oldugu icin erken almak istiyor doktor. Perinatolojiye de gidiyorum bu arada.
Ama içimde korkular var sizce erken mi 37+1 bi sorun yaşar mıyız solunum sıkıntısı vs vs? Bilginize ihtiyacım var