2 li ve 3 lü taramada kan alıp bakıyolar sadece birde ultrason . Bebeğe zararı olan bişi yok .. bence o miktarı bebeğin ihtiyaçlarına harcayın .. 2 li tarama raporunda sıkıntı çıkarsa yaptırın. Benim 2 li tarama yüksek çıktı o sebeple yaptırdım Fetal Dna da düşük riskli çıktı ..
bu arada Ankara gazi hastahanesinde 2363 e yaptırdım