Elimin üzerinde bir kaşıntı oldu ve cildiye gittim,egzama dedi doktor.Birkaç ilaç yazdı ama kendi doktoruma sormadan kullanamadim.Gitgide yayılıyor ve çok kasiniyor sadece kayinvalidemi yaptığı kantoron yağını sürebiliyorum oda gecici çözüm.Cildiye doktoru kortizonlu ilaç olmazsa kolay geçmez dedi.Bakalim Çarşamba doktorum ne diyecek