Yarın doktora gittiğimde 40+2 olacağım geçen hafta herşeye baktılar bebek kanala girmemişti özel hastanede kanala girmez sezaryn yapalım dediler o yüzden devlete gittim. Devletteki doktor çatı muayenesi yaptı bebegin suanki kilosuna göre çatın iyi dedi bebek 3500dü. Bide özelde plesanta beyazlamaya başlamış demişti doktor.
Yani durumum şöyle daha bir kere bile sancım olmadı, bebek kanalda değil,geçen hafta hiç açılmam yoktu şimdi nasıl bilmiyorum ama sanmıyorum açılma olduğunu, çatım belki dardır anlamadım onu yani bebek biraz kilo aldıysa darlasmis mi olacak bilmiyorum. Durumlar böyleyken yarın beni sezaryna mi alırlar sizce ne olur?