Merhaba sewgili anneler benm dördüncü hamileliğim we hepsi sezeryan doktorum 37 haftayı geçmesin dedi sizler kaç haftalıkken doğum olacak we bağlatmayı düşünüyorum yaşım 30 olucak doğumdan 10 gün sonra sizce bana zararı olurmu bağlatmamın çnkü 5. Çocuk asla istemiyoruz we normal korunurken hamile kaldım spiral takılmıyor aşırı kanama oluyor spiral kayıyor diye başka çarem yok bağlatmaktan diye düşünüyorum doktorum da bağlarız riskli dedi