minik_koala_ve_annesi Snycbn telsiz motorola kullaniyorum illa dibinde durmasi sart degil 300mt kare alanda cekiyor ve cok net duyuluyor sesi cok menmunum benim evim buyuk oldugu icin mutfaga koydum rahatlikla geliyor sesi 😇tavsiye ederim