Kizlar bos gebelik kurtaji oldum tamamen uyutulup vakumla 3 gun adet kanamasi gibi kanamam oldu cok az geliyor suan bitti gibi beta hcg ne zamam duser acaba kanamadan somra duser mi yada bos gebelikte önce yukselir sonra bebek oluşmayimca duser diyorlar oyle mi