Merhaba 2li tarama testim normal cikti. Ama 3lu tarama orta risk cikti. Cogu hastaneler 2li normal cikinca 3lu yaptirmaya gerek duymuyorlar ama benim kafama takildi. Birde ayrintili ultrasyonda bebegin bobreginin birinin hafif buyuk oldugunu soylediler ama onemsiz cok fazla degil cunku dediler. Ve kalbinda nokta kadar beyaz bir leke gordugunu soylediler tabi bunu bir doktor gorurken digeri goremiyor onuda anlamadim. Boyle sorun yasayan varmi aranizda