İlk dogumum sezaryen oldu. İkinci bebegime hamileyim ve normal dogum istiyorum. Fakat kucuk yerde yasiyorum ve doktorum biraz gozumu korkuttu riskleri var gerek yok falan diye. Halbuki ilk dogumla arasinda 7 yıl var. Sizin pozitif hikayelerinizi dinlemek isterim