Nida19poyraz Kızlar merhaba 30+1gebeyim ama bir kac gündür kalca ağrısı yaşıyorum ve bugün kaburga kemiği çok agrıyo bu normal mi acaba bu haftalarda
Yksl1634 Nida19poyraz evet canım normal bende 35+2 deyim kalça ağrısı ve kaburga ağrısı hâlâ çekiyorum geceleri uyumakta zorlanıyorum
Nida19poyraz Yksl1634 cevabınız için teşekkür ederim bende ilk gebeliğim insan tedirgin oluyor yinede