ibrahimli pişmiş balık ile yapılanlardan bence yiyebilirsin ama çiğse yeme
Yani en basiti kendini garantiye al yeme
Evde lapa yap. Çupra levrek falan kılçıklarını iyice cıkar buharda pişir.
Lapaiçine didikle soğut. Öyle bi ye yani hiç yoktan iyidir :))
Mesela benm canm midye çekince
Pilav yapıorm normal . Karabiberle karısıtırp limon sıkıp yiyorum :))