bebekveannesiii Gdenizgs şampuan ve sabun olarak kullanıyorum bebeğime 8 aydır bir sorunla karşılaşmadım sıvı deterjanını da kullandım bir ara güzeldi ama uni baby daha güzel
beyzacmvrc Gdenizgs uni baby şampuan yumuşatıcı ve deterjan aldm kullanmadim ama Dalin de çok kimyasal varmış uni babyde çok masum değil bence bütçem gereği bunu aldım ben ama en azından eczacibasinin ürünü bence yine de doğaldr diye düşünüyorum
symabskrt Sampuan losyon üni baby aldım deterjan e bebeğin baby me alicam hem içeriği temiz hemde uygun
haticenurrr Gdenizgs değil maalesef içerisinde kimyasallar var. siveno, ecowel gibi markaların ürünlerine bakabilirsiniz. ben deterjanları green clean aldım, şanpuan pisik kremi losyonuda heaven on earth tercih ettim icerikleri cok güzel
Gdenizgs @Daisy0000 onu da hem öven çok hem de bebek sağlığı açısından zararlı olduğunu söyleyenler de var kafam çok karışık 🤦♀️😊
Mutlumumutlu Gdenizgs Şampuan, pişik kremi, losyonu mustela aldım. Çamaşır deterjanı ile biberon, emzik temizleyicisini de siveno aldım. Biraz pahalı ama emin olun çok araştırdım, en güvenilir markalardan olduğu için bunlara karar verdim.