Yakut16 Kızlar ben Ekim ayında taze transfer oldum ama tutmadı şimdi donmuş embriyom var donmuş embriyo daha iyi tutma şansı
Kubroli Yakut16 donmuş embriyo transferinin tutma ihtimali daha yüksekmiş bursa da mı yapıyorsunuz sizz
Dorukkusumm Yakut16 donmuş embriyoların tutma ihtimali daha yüksek taze transferdense, bende dondurulmuş embriyo transferi oldum..
Kubroli Yakut16 anladım canımm rabbim tez vakitte sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah hepimize
Yakut16 Dorukkusumm benim ilk denemede tuttu taze transfer olmuştu ama düşük yaptım 2 sene önce sonra yine başladım ama bu sefer tutmadı bu 3 deneme olucak
Senagg Yakut16 bu AA ve BA terimleri hakkında bilgi verebilir misiniz rica etsem? Çok yeniyim merak ediyorum 😅