gevezeyazar1 Kızlar bugün aşı oldum kolumda öyle ağrı flan yok kaldırınca acıyo sadece ama çok midem bulanıyo acaba aşıdan olabilir mi ya ??
GamzeCan gevezeyazar1 bende bide uyurken üstne yattığımda cok kötü olmustu resmen acıyla uyandımm :((