Brckk Hanımlar son 5 haftam kaldı. Medipol megaya hangi doktora gidiyorsunuz hastane doktor, ekibi düzeni vs nasıl memnun kaldınız mı dogumunz nasıl geçti?
Yenidenanneoluyom Brckk gittiniz mi megaya acaba? Benim de son ayim. Doktorum hastane değiştirdiği için oraya geçmeyi düşünüyorum.
Mugeliya AyseYldz merhaba bende elif hanim takipliyim 19. Haftamdayim haftaya randavum var buyuk ihtimal detayli isticek dr um siz nerde yaptirdiniz ben orda sormustum zamdan oncec2600 du simdi kac olmustur kimbilir
AyseYldz Brckk kabul ederler diye düşünüyorum. Elif hanıma SGK li ucreti 950 lira diye duydum ama emin olmak için hastaneyi arayıp sorabilirsiniz. Ben özel sigortamdan faydalaniyorum.
Mugeliya Brckk dogum normal 11.500 zorunlu sezeryan 15.500 istege bagli 25 bin burda yazilanlar okuduklarim
Oznurtopal Brckk memnun kalırsınız o konuda endişeniz olmasın. Özellikle elif hanıma giderseniz daha bir memnun kalırsınız. Servisteki veya dogumhanedeki ebeler zaten iyiler. Elif hanım da gecelerine ekstra ozen dikkat ister
Duyguuuahmet Ben Nagehan yanıma gidiyorum 950 tl muayene ücreti normal 11.500 sezeryan 15.000 çok memnunum doktor ve hastaneden