Erayldz Hamileyken d vitamini kullanmaya ne zaman başladınız ben 12+4 haftalık hamileyim 1 buçuk haftadır kullanıyorum
Mckeymouse Erayldz 7+4 sadece folik asit verdiler bana başka neler kullanılıyor bilmiyorum ki kızımda 3-4 tane hap vardı aç karnına felan içiyrdm
Mysmrt Erayldz 13. Haftadan beri kullanıyorum 37. Haftadayım doktor doğurana kadar bunu kullanacaksın dedi
Arvenprenses-1 Erayldz ben de 15. Haftamda demir ve balik yagi verdi. Bulantimi arttiriyo demir ilaci. Ara verdim bu aralar. Zaten bulantili geçiyor
Aecer Erayldz benim folik asit başlarken başlattı eksik olduğu için. Yani 4. Haftadan beri kullanıyorum