ipekaslan Kizlar yarın sezeryan doğumum var dualarınızı eksik etmeyin .. İkinci gebeliğim ama bu sefer daha bir heyecanlıyım.Hem arkamda bıraktığım yavrum için hemde gelecek olan için . Çokmu duygusallaşiyor insan son gün ne ?🤗
Gamzee23 ipekaslan Allah’ım yardımcınız olsun inşallah sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲♥️
Gamze142536 Allah evladınızı sağlıkla hayırla kucağınıza almayı nasip etsin💕 kolay bir doğum ve kolay bir lohusalık olur umarım