Melo91 Merhabalar kızlar hamileliğinde aktif araç kullanan var mı? Kızımı okula götürmek için hafta içi günlük 4km araç kullanmam lazım. Var mı hamileliği boyunca araba kullanan bir sorun teşkil ettimi teşekkürler 🤩
Melo91 Blbbk Mervetnl hulyaakgn34- Çok fazla oturunca kasıklarda bir ağrı oluyor o beni endişelendiriyor kızlar 🤔
hulyaakgn34- Son aylarda sıkıntılı oluyor göbekten dolayı ben 34 e kadar kullanmıştım tabi kişisine göre değişir bu durum çok kilo alan olur karnı büyük küçük farkeder yani
Mervetnl Melo91 yani bende olmuyor ama yavaş yavaş zorlanmaya başladım çünkü karnım büyüdü ama onun haricinde hiç sıkıntı yaşamadım ama bence dr unuza sorun belki bir sebebi vardır 😌
Blbbk İlk aylarda kaza bile yapmıştım😂😱 ama şimdi çok uzun süre süremiyorum tabi trafikte falan kalmak sıkıntı olabilir manuelse daha sıkıntı ama kısa mesafe gidip gelinebilir acilse değilse karnınız direksiyona yakın olacağından epey riskli
Melo91 Blbbk çok geçmiş olsun 💐 şükür trafik yok bulunduğumuz bölgede ilçede yaşıyoruz malesef manuel ya🤔
Umrangunes Bende 32 ye girdim hala kullaniyorum sadece inip binerken biraz zor geliyor hele de karnim toksa ama o da bizim arabanin standart arabalara gore daha alcak olmasindan kaynakli surerken şimdilik bi sikintim yok olmadi
Melo91 Umrangunes bende 14.haftadayım inşallah sıkıntısız süreci devam ettirebilirim bende sizler gibi ☺️
Haticebt Melo91 ilk hamileliğimde doğumdan önceki güne kadar kullandım, süreçte uzun yol dahi yaptım, hiç sıkıntı yaşamadım. Şimdiki hamileliğimde henüz karnım büyümedi 23. Haftadayım inşallah bunda da kullanırım son güne kadar.
Blbbk Melo91 çok teşekkürler benim de manuel vites değişirken falan sol bacağı uzat sağ kolla değiştir derken yanlış pozisyonlar da olabiliyor 30lu haftalarda bırakmak gerekir aslında 🤔
Umrangunes Melo91 panik bi insan degilseniz sorun olmaz sadece trafikteki hanzolara dikkat etmek lazim ben zaten dikkatli ve sakin kullanan bi insandim simdi daha cok dikkat ediyorum sadece hamilelikten dolayi
Ozge-Ka Melo91 ben de kullanıyorum 26.haftadayım daha tabi. 4km bişey değil ama bence sıkıntı olmaz sizin için. Ben arada uzun yol bile yapıyorum 😬