Bbdk Kızlar merhaba, Bugun iğneden sonraki 10. Günüm 🫣 beklemek sabır işi gerçekten.. kasık ağrım var arada, sizde durumlar nasıl??
Haticeongun Bbdk kaç gün ilişki oldu canım bende salı günü çatlatma iğnesi yaptırdım çarşamba ve perşembe günlerini değerlendirebildik eşim asker olduğu için
vyusala Bbdk siz 10 gün iyi dayanmışsınız😌 ben 8.gününden başladım er gün test yapdım😄hep pzitifdi 12.günü negative dömüşfü olmadı sanım 16. gün tekrar test silik çizgi kan verdim 34.0 şimdi 17 haftalık hamileyim🌸İnşallah sizde de olmuşdur🌸
eylulmihrasmom Bbdk benim de bugün 7.günüm iğnedeki pazartesi günü oldum bat 16 şubat🫠 kasık ağrım oldu sürekli uyku hali sık idrara çıkma ama biliyorum ki bunlar ilacın etkisi 🥹 inşallah bu ay güzel haberi alırız🤲🏻
Kubradvc Bbdk benimde çatlatma iğnesi vurduralı 17.günüm bat 5 şubattı ama hastalanmadım sabah test yaptım negatif çıktı bakalım bekliyorum sonuç ne olucak diye 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Bbdk Haticeongun perşembe oldum ben öğlen 12 de. Doktorum cuma pazar salı değerlendirin demisti üst üste sperm kalitesi düsüyor diye
Bbdk vyusala hayırlı olsunnn🥰 ben 9. Gün yaptım test negatif çıktı ama kurudugunda 2. Çizgi belirmiş pek beklememiştim yarın yine yapmayı düşünüyorum 11. Gün oluyor bakalım inşallah darısı bize 🤲
eylulmihrasmom Bbdk yok hayır hiç yapmadım kendimi tutmaya çalışıyorum çünkü umutlanmak istemiyorum 🥹
eylulmihrasmom vyusala ya vakit geçmiyor bi türlü düşünmek de istemiyorum bi kaybım var umutlanmak da istemiyorum 🥹
Bbdk vyusala bugun 11. Gün test yaptım sabah negatifti daha yapmam diye düsünüyorum ama meraktan yaparim kesin
Bbdk eylulmihrasmom işte bi 9. Gün cumartesi günü yaptım beklemedim sonucu anlamadım ne çıktığınıda 😂 yarın da yapmayı düşünüyorum
Kubradvc Bbdk hayır yarın sabah verecektim işim çıktı Salı günü olmazsa vericem yada regl beklicem 2-3 daha gelmezse
eylulmihrasmom Bbdk benim bat 16 şubat onu bekliyorum çok zor sabrediyorum 😀 hayırlısı olsun inşallah hakkımızda