Sinem0135 içeri geç karnını aç yat. Gidip yatıyorum ölçüm yapıp haftasını söylüyor herşey normal diyip durdurup kalkıyorlar . Fotoğrafını çekmem için 🤣 soracağım varsa da unutuyorum 15 sn. Sürmüyor bebeğe bakmak insanın ilk gebeliği olunca hevesleniyor ama gerçekten özele gidilmedikçe ve doktoruna denk gelmedikçe heves hep kursağımda kalıcak sevinemiyorsunuz bile ekranda görünce garip bi karmaşa ve stres oluy🙅🏼♀️