_muti_ Sevgili anneler sizce puset mi port bebe mi bebek için daha konforlu olur kararsizim puset konusunda çünkü 6 aya kadar kullanıldığını söylüyor çoğu kişi fikir alabilir miyim ?
Pamugum02 _muti_ ben ilk zamaar portbebe kullanma taraftariyim. İknci dogumum olacak bunda da portbebe kullancam inşallah
birannebirfurki _muti_ bende aynı şeyi düşünüp portbebe aldım hem bebeğin hem pusetin ağırlığı çok olur
Deletedmom_110 _muti_ ilk zamanlar puset hem çok pratik hem de hayat kurtarıcı arabada oto koltuğu olarak bile kullandık mesela misafirliğe giderken bebeği koy içine çık çok rahat oluyor onun içinde sallayıp uyutuyordum gittiğim yerlerde bile
_muti_ birannebirfurki Evet pusete ağır diyorlar benim ilk bebeğim inşallah çok bı tecrübem yok ama genelde kimden duysam puseti çok çok överek kullanan yok port bebe de çok konforlu geldi bana ama sonradan da pişman olmak istemiyorum. Doğumum Mayıs’ta inşallah yaz bebeği puset alman daha doğru diyen de var. Ama önemli olan bebeğimin rahatlığı. İki büklüm kalsin istemiyorum bende pusette
Defnesa Ben ikisinide almadım gerek.duymadim kışın doğacak zaten evdeyiz hep ama arkadaşım verdi pusetini boşuna alma uzun kullanılmıyor zaten diye sağolsun