Fatma27 Doktorum 12 haftalıkken erkeğe benziyor demişti 15 haftalıkken kıza benzettim ama kesin değil dedi sizde benim durumuma düşen varmı 🤔😊
Ayan__ Fatma27 doktor 13 haftalikda kiz dedi 18 haftalikda bakan kimi erkek dedi.sonra ultrasonsun sonunda net birde bakicam dedi bizimkisi ayagin yumdu baka bilmedik?sizce bende ne😂
YagmurSahin Fatma27 banada 12 haftalıkken erkeğe benziyor bi cıkıntı var dedı sonraları bi kız bi erkek diye gitti. En son detaylıda kız oldugunu öğrendım. Erken daha yanı. İlk haftalar kordonla karıştırılıyormuş erkek sanıyorlarmış bılgin olsun
Sedahoca Fatma27 bende oldu erkek dediler 17.haftaya kadar Sonra bir baktık kızım oluyor .Allaha şükürler olsun sağlık sıhhat versin bebeklerimize 🤗🍀👧🏼
YagmurSahin Fatma27 acele etme canıımm ben 20-25 haftalarıma kadar çöp dahi almadım ne olur ne olmaz diyerek. Çokta hevesliysen hem kız hem erkeğe uyumlu seyler almakla başla ☺️☺️
Gmziscn Benim 8. Haftadan 12 ye kadar kıza benziyor dedi 12 de kesin erkek dedi 1 hafta sonra muayene var merak ediyorum son durumu😅