Ozge111 Kızlar merhaba tam 5 haftalık hamileyim 2 gündür çok kötü dişim ağrıyor ağrı başıma vuruyor 20 lik dişim galiba parol içmek zorunda kaldım sıkıntı olmaz demi
Gzdtrtl Ozge111 olmaz canim günde 3 4 tane icebilirsin demisti doktor banada 4 saat arayla migrenim vardi iciyordum surekli
AyFa1608 Ozge111 hamilelikte sadece parol kullanılıyor genelde ama 12.haftadan sonra. Bi kereden bişey olmaz hamileliği bilmeden ilaç kullanan çok insan var( ben adet sökücü bile içtim)😅 ama bidaha doktoruna danışmadan kullanma :)
Daisy0000 Ozge111 Günde 3defa içtiğim oldu. Parol en masum ağrı kesici ,hamileykende güvenle kullanılabilir
Seyma-35 @"Ozge111 hiçbir şey olmaz bende kullandım doktoruma danıştım sıkıntı olmaz dedi gönlünüzü ferah tutun