Minikyavrumm Arkadaşlar hamileliğin başından beri coraspin ve iğne kullanıyorum pıhtılaşma olduğu için daha öncede düşüklerim oldu bu yüzden.. sorum şu bu normal doğumu etkiler mi? sezeryan mı öneriliyor doğum yaklaştıkça stres yapıyorum