Merhaba ben 85 bedenle hamile kalıp hala 85 kullanıyorum önceden bende hamile kalınca gögüs büyür zannederdim ama alakası yokmuş benim büyümede sadece zaman zaman şişti oda büyük ihtimalle süt doldugu içindir ne olur kimseyi takıpta stres yapmayın herkes kendi memesine baksın ilk önce benim eltim benden zayıf gögsüde küçük hala emziriyor ve hala küçük gögsü üstelik sezeryanda oldu ama sütü var o yüzden kimseyi takmayın taktıkça stresten sütünüz gelmez 😤