Seymaa23 ay güzel annecim bence kıza iki isim koymayın Gülce çok güzel bir isim yalnız kalsın bence. Oğlumun iki ismi var ama bir kızım olursa tek isim koyacağım nedenini söyleyeyim, ileride evlendiğinde kendi soyismini de kullanmak isterse eğer çok uzun oluyor ben çok isimli biriydim (şimdi ismimi değiştirdim) sadece eşimin soyadını aldım eşimin soyadı da uzun, o yüzden bekarlık soyadımı kullanamadım. Tabi herkes kullanmak istemez ama ileride kullanmak isterse bence off çok uzun oluyor ya demesin. Tabi kendi tercihiniz koymak isterseniz yanına Gülce Bade olabilir bence, Gülce İpek, Gülce Nihal bunlar benim kulağıma hoş geldi düşünürken. Hep güleceği acı görmeyeceği bir ömrü olsun prensesin inşallah, sağlıcakla kavuşun ♥️